Smoothie

0
Boordevol vitamines, perfect als tussendoortje, mee naar school of voor bij de lunch. Ik heb het natuurlijk over de smoothie! Mijn kids zijn er dol op en ik zelf ook.
Hieronder deel ik twee van onze favoriete smoothie recepten:

Groen als gras

Hiervoor heb je nodig:
2 Perssinaasappels
1 Grapefruit
1 Banaan
Een goede hand vol spinazie
(Soja) Melk of yoghurt
Doe alle groenten en fruit in de blender met een flinke scheut yoghurt of sojamelk. Mixen maar! Ik ben zelf gek op smoothies voor lunch. Wanneer ik bovenstaande smoothie maak voeg ik voor mezelf nog twee eetlepels havermout toe. Zo vult de sap wat beter.

Tropische smoothie

Waan je op het strand in je luie hangmat met deze tropische smoothie:
Hiervoor heb je nodig:
Halve mango
Halve ananas
1 Avocado
Schepje kokossnippers
(Soja) Melk of yoghurt
Schil de mango en de ananas en ontdoe avocado van z’n jasje.  Mix alles in de blender en je bent alweer klaar!
Heb je zin om je favoriete (smoothie) recept met mij te delen, ben je op zoek naar meer leuke kidsproof recepten of heb je een vraag? Laat het weten via Instagram www.instagram.com/bij_raf_thuis

About Author

Raphael Yspeert

Raphael Yspeert is moeder van Floris en Philippe, een lieve, ondernemende jongenstweeling van bijna 2 jaar oud. Ze heeft een passie voor lekker eten. Wekelijks deelt ze leuke recepten en food ideeën!

Geef een reactie